Nekad kinn1111g | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinn1111g

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Bot-josh

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt och är 20, Han är uppvuxen i stockholm med sin Pappa för hans mamma dog tyvärr i tidig ålder,Han har ett stort intresse är fotboll Han är själv en fotbollssupporter, Han är nämligen med i Aik supporter Liga (BlackArmy) Han gick med där när han var 15 år så han har varit en fotbollsupporter väldigt länge. Hans far var nämligen en Fotbollssupporter när han var ung så Bengt gick alltså i hans far fotspår. En sak som hans far gjorde som verkligen inte fick hända Bengt var att Bengts far vart svårt knivskuren i ett huuligansslagsmål, Så han var extra nervös innan dom skulle slåss mot Djurgården. Men tyvärr hände de som inte fick hända de var att Bengt tyvärr fick ett järnrör i bakhuvudet av en Djurgården supporter. Han las in på sjukhus direkt efter den händelsen, Och han fick reda på efter att han hade fått en hjärnblödning. Efter den händelsen var han tvungen att lämna (BlackArmy) Hans far var så rädd att nåt skulle hända han igen... Bengt hållde med om allt hans far sa. Bengt saknade så mycket att vara medlem i (BlackArmy) så han gick med igen.. Men han gick med på ett villkor de var att han inte ville vara med i ett huuliganslagsmål igen......

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra rp. Eftersom jag gillar väldigt mycket att rp`a. Jag kommer skaffa mig ett jobb och köpa bil och leva ett helt vanligt liv. Jag kommer inte lalla runt på servern för jag själv tycker de är jätte jobbigt när folk håller

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man gör så alla har roligt i scenariot och sen att man låter andra att vinna, Så man ska inte bara låta en själv vinna. Man måste låta motparten vinna också nån gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är att man har sitt fordon som vapen. powergaming att du inte rpar it på skador.och att man dödar någon utan anledning är rdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är bra på att rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope inte vad jag vet

Nekad, endast 1 ansökan på 24h! Du får söka igen Imorgon kl 20:00 Tänk på att du måste ha ett 2 veckor gammalt dc konto om du inte har en vättig anledning!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka