Nekad Kingwood1997 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingwood1997

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas Rekonen

Vad är ditt discord namn? Discord: goteborgsrapetmsnus , Steam: Göteborgs Rapé

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aom Kiivisti 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Konstig, Bisexuell och Äventyrlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bangkoks festprisse har ett förflutet i skönhetssektorn i Thailand. Bli rik, knyta kontakter och skapa en rolig atmosfär i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aom är social, rolig och gillar att prata med folk. Han kan skapa nya kontakter mellan personer, dra igång saker, och hjälpa till att bygga upp nya platser som salonger, klubbar eller affärer kanske.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan låta min karaktär förlora i vissa scenarion för att göra storyn mer intressant för andra. Alltså inte alltid få full pott för min fördel i spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt mot andra spelare i staden, bidra till att förbättra servern och ingen rasism eller diskriminering mot andra spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat RP innan så är inte helt ny om man säger så, men det skall fungera fint.

Senast ändrad:
Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan sa mäste du ha samma namn pà discord samt steam.

Vänligen ändra sá att det är samma, du har 24timmar pa dig att ätgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är atgärdat.)

Så nu har jag ändrat till goteborgsrapetmsnus på båda
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit muntlig intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka