Accepterad Kingslayer552 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SupremeV2

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Användarnamn: Kingslayer552

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799699092/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 17:25 ungefär

Vad är din discord tagg? Supreme#8366

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad pga Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag förmodligen körde för fort i stan men jag köra inte i centrala stan utan i ut kanten av stan runt gamla motellet och sen vidare framåt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag parkerade min bil på vid vårat hus jag hade precis kommit fram

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror lite både och men jag gjorde fel när jag körde så snabbt i stan skulle ha hållt nere farten mer

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hålla nere farten i stan och isåfall öka den när jag kom ifrån stan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta trafik regler mer seriöst och inte vara en fart dåre

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! tänk på hålla hastigheten i stan. Och hur du rpa framöver !
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka