Nekad Kingoo | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023679610/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maik

Vad är ditt discord namn? Abdisson#8467

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 åring man som heter Abdisson som kommer till staden, han väljer och stanna i staden då han trivs. Han är väldigt snäll men hamnar ibland på dåliga banor, som gör att han utför kriminella handlingar. Abdissons intressen är sportbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till att jag ska bli medlem är för att jag kommer att bidra till en verklighetsbaserad RP, samt att göra allt i min makt för att låta folk och jag ha en rolig tid i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad är på grund av youtubers som har filmat på servern, och hur verklighets baserad RP är i servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom youtube kanalen Cosmo_BT

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål först och främst blir ju att ha roligt, träffa nya människor och bara spela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål kommer nog först att försöka bilda ett gäng, men även testa på andra saker så som mekonomen anställd eller till och med polis i framtiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte aktiv på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka