Accepterad Kingoo | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023679610/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maik

Vad är ditt discord namn? Abdisson#8467

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Karaktären heter abdisson Abdi, Abdisson kom ifrån en annan stad för att han ville testa på något nytt och han verkar ha fatsnat i denna staden då alla verkar vara trevliga och roliga. Han har varit i staden i ungefär en och en halv månad, under denna tiden har han verkligen lärt sig att vara med människa och han har lärt känna en hel del folk. Abdisson jobbar just nu mest med att sälja och köpa bilar och tjäna ihop lite pengar på sånna sätt men han skulle nog vilja utveckla sin karriär som kanske vianor eller auto experten där några av hans vänner jobbar. Abdisson är 20 år gammal han har precis slutat skolan och är taggad inför att skaffa jobb och tjäna ihop pengar för att köpa finare bilar och även lägenhet. För tillfället äger abdisson ett par bilar som kostar någon miljon men han är väldigt sugen på en buggati och vill tjäna ihop till en liknande bil. Idag äger Abdisson ungefär 6 bilar bland annat en M4 värd 1.5 miljoner och han är stolt över att visa den. Abdisson är också intresserad utav polisen och sjukvården så inom en snar framtid hoppas han på att söka sig vidare till antigen polis eller sjukvårdare ifall han inte får jobb på vianor eller auto experten. Abdissons intressen är att hålla på med bilar och fixa och trixa med dessa, trimma och pimpa. Abdisson är väldigt lugnt utav sig och håller sig gärna på rätt sida av lagen utan att bryta några lagar då han helst vill slippa polisen. Abdisson vill helst bara vara i staden med sitt bilintresse och gymmande utan att skapa större problem för polisen då han gärna vill arbeta med dom inom en snar framtid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en förbättrad RP, Inom den tiden jag har spelat på servern utan medlemskap har jag lärt mig hur allting fungerar och alla lagar och regler inom server, jag har även lärt mig att roleplaya mycket bättre än vad jag kunde innan och med detta sagt så kommer jag bidra till en bättre miljö då jag kan reglerna och har lärt mig Rpa. Samt att jag har kommit in rätt så bra i servern med massa kontakter. Jag är mogen och seriös spelar. när jag spelar så blir jag verkligen insatt i min karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad är mycket gemenskapen och att folk verkligen kan roleplaya och det är minimalt med jidder på servern. Samt att det massor med jobb yrken som finns att välja mellan. Men största intresset är väl dom bilarna som finns. Jag har också hört massor med bra rykten om servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på youtube där någon hade lagt upp Highlight ifrån månaden och jag tyckte det såg väldigt intressant ut och jag valde att ge det ett försök, så jag logga in och verkar ha fatsnat här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa roliga minnen och ha roligt med mina vänner som spelar med en skön stämning.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är väl att skaffa ett bättre jobb inom vianor eller auto experten och sedan utveckla karaktären till antigen polis eller sjukvårdare. Målet är även att skaffa fina bilar som är dyra och åka på bilträffar och visa upp sig. Jag vill först och främst ha gemenskap för sedan jobb sen pengar. Målet är inte att bli rikast utan att ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! jag vill spela på Unive och endast Unive. När jag väl kör då kör jag 100%

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka