Nekad Kingoo | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du IRL? Maik

Vad heter du på discord? Abdisson#8467

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 200 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att man oftas har stora möjligheter att påverka sin verksamhet och hur den drivs. Det är ofta det, och möjligheten att få ta ansvar för planeringen och ledningen av det dagliga arbetet. Jag vill utveckla marja lisa till det bättre där vi säljer mer och skaffar mer stamkunder. Vi har stora konkurrenter och därmed måste vi kunna hitta nya sälj sätt för att tjäna mer än våra konkurrenter. Jag kommer bidra med en rättvis och en kunnig chef, mina medarbetare kommer behandlas lika och ingen ska vara utanför. Alla mina medarbetare ska vara professionella då det är en del inom yrket att leverera bra service till våra dyrbara kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheterna jag har är inte så många, jag kan dock hela faktura systemet och hur man fakturerar folk. Jag har två av mina vänner som jobbar där och de berättar om hur kul det är att jobba där. Jag är väldigt snabblärd och där med tror jag att jag inte har några större problem för att lära mig nytt jobb. Min största erfarenhet är att jag har köpt och sålt massvis med bilar. Abdisson har erfarenhet av service arbete från när han var dörr vakt på en krog.

Berskiv din karaktär? Karaktären heter abdisson Abdi, Abdisson kom ifrån en annan stad för att han ville testa på något nytt och han verkar ha fatsnat i denna staden då alla verkar vara trevliga och roliga. Han har varit i staden i ungefär tre månader. under denna tiden har han verkligen lärt sig att vara med människa och han har lärt känna en hel del folk. Abdisson jobbar just nu som barndman hos räddningstjänsten. Abdisson köper och säljer bilar också. Abdisson vill utveckla sin karriär som chef då han känner att han kan bidra till en bättre miljö. Många av hans vänner jobbar inom Marjalisa och auto experten. Abdisson är 21 år gammal han har precis slutat skolan och är taggad inför att skaffa sig ett chefs jobb för att kunna utvecklas både som människa och både inom arbetet. För tillfället äger abdisson ett par bilar som kostar några miljoner. Abdissons intressen är att hålla på med bilar och fixa och trixa med dessa, trimma och pimpa. Abdisson har ett intresse utav att sälja bilar, köpa bilar. Han älskar något som kallas för försäljning, han är duktig försäljare och dör för det han håller på med. När Abdisson inte jobbar på räddningtjänsten så är han oftast på piren och kollar in bilar och kikar på nya strategier för att försöka sälja sina bilar. Abdisson har vissa försäljningsknep han har lärt sig som han använder när han säljer sina bilar privat. Abdisson är väldigt lugnt utav sig han är även väldigt glad och snabblärd, Abdisson är en förstålig person som uppskattar alla som står vid hans sida och stöttar de också. Abdisson håller sig gärna på rätt sida av lagen utan att bryta några lagar då han helst vill slippa polisen. Abidsson har lärt sig att respektera hårt arbete och köra all in när han gör något. Abdisson vill helst bara vara i staden med sitt bilintresse och gymmande utan att skapa större problem för polisen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är oftast inne dagligen ungefär 6-8 timmar minst. Enstaka dagar är jag inte inne av personliga skäl som jobb men det är väldigt sällan. oftast sitter jag hemma och spelar på unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, utan tvekan. Unive har en bra gemenskap och jag kan inte lämna denna gemenskapen och denna server bara för att jag inte får ett jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! spelar endast på unive och jag ger unive 100%

Har du läst våra Regler? Japp :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka