Nekad Kingoo | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198023679610/

Ditt Hex-ID: steam:110000103c79e7a

Vad är din discord tagg? Abdisson#8467

Vem var det som bannade dig? Står inte

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov korruption inom yrket.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! jag har gjort ban överklagan innan och jag tror att det blev missförstånd. Jag jobbade på räddningstjänsten som biträdande chef och var nyfiken på om man kunde ta ut pengar ifrån kassan där. Så jag ville testa och tog ut 15 miljoner men jag la in dom direkt efter åt och pengarna försvann ifrån mitt konto och dom fanns inte där. Alltså jag tog ut 15 miljoner sedan la jag tillbaka dom in i räddningstjänsten jag hade inte pengarna på mitt konto, Jag hade bara tagit ut pengarna och lagt tillbaka dom jag hade aldrig snott dom, jag ville bara prova om det gick. Jag hade inte pengarna på kontot efter åt då jag la tillbaka dom direkt efter, jag hade bara mina pengar sen innan och inte dom pengarna som jag tog ut och la in igen. Jag hade inte 15 miljonerna jag tog ut för att jag la in dom tillbaka i räddningstjänsten. Inte som ni påstår att jag inte la tillbaka dom utan jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså jag var inte inne när jag blev bannad då jag blev bannad runt 00 tiden, men jag spelade på som vanligt var vid piren höll på med bil försäljning, åkte nått varv till gymmet också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen är det inte en felaktigt ban då jag inte borde ta ut pengar, men permanent bannad känns felaktigt då jag ändå la tillbaka pengarna, jag tog aldrig pengarna för eget bruk. Jag gjorde fel och tar ansvaret för felet för jag borde aldrig ta ut pengar ifrån kassan, sen lägga tillbaka dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är 2 kortare på 1 timme då ena gången så blev det dysnc och jag hade tydligen kört på någon utan att sett då fick jag 1 timme. Sen en gång va vi under tunneln jag och en kille han började slå på mig först så jag slog tillbaka ich fick en timme ban där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, jag borde inte vara så nyfiken ich ta ut pengarna bara för att testa jag borde bara låtit det vara och köra på som vanligt men dum som jag är ville jag se ifall det funka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, att inte leka med kassorna när man jobbar. Jag kommer aldrig göra om det här misstaget någonsin då det är felaktigt beteende

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka