Accepterad KingOfPvp12 | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KingOfPvp12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kTXtRCEN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? UnKnOwN#3365

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dollar och föddes i en tätort utanför stockholm. Dollar är 19 år gammal och blev lämnad av sina föräldrar, när han var 11. Han fick namnet då hans pappa hitta en dollar påväg till sjukhuset vid hans födsel. Dollars dröm är att äga samt starta en bil firma. Ta skrott-bilar och pimpa sönder dem. Men även lägga in steg-1 på dem. Just nu fokuserar han väldigt mycket på fordon. Han vill lära sig ännu mer om fordon, det fordonet han tycker är lite mer speciellt en av dem andra är bilar. När han var liten sov han alltid med bilar och åt med dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat ett tag nu på unive men har inte tänkt på medlemsskap. Så tänkte att jag skulle göra det nu. Jag har rp efarenhet eftersom jag har kört roleplay ett tag nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att bidra en mycket bättre rp, för servern samt min egna rp efarenhet. Jag vill ta Rp till nästa nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att ha kul. istället för självaste scenariot

Hur hittade du Unive? Mitt mål är att bidra en mycket bättre rp, för servern samt min egna rp efarenhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka