Nekad kingmooze | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingmooze

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? kingmoozeabc

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. Oliver Rosshe, Jag växte upp med bara min pappa som var tuff och gjorde bra i skolan, pappan var en före detta boxare och tryckte ut sina känslor på säcken samma som jag gör, Jag är en lugn människa och mina framtida planer är att ha ett helt normalt liv eftersom min karaktör inte behöver nåt mer i livet för att kunna bli lycklig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidrat till en vänlig karaktär och vill ha en normalt liv i servern för att de är de ända som behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela så ni båda har kul alltså du gynnar motpartnern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? du får inte skicka in flera än en ansökan per dag, ha en lämplig profil, respekt såklart, kritik och många mer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill verkligen komma med på den här servern förm jag tycker den verkar fantastisk och jag har läst noga om regler varit inne på dicord och sett hur detaljerat det är som jag verkligen gillar. Jag är ny på rpg men jag vill verkligen vara med och uppföra mig.

Nekad.
Anledning:
Jag vill att du utvecklar ''Berätta om din karaktär.''.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka