Nekad KingLeo86 | Whitelist ansökning [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? KingLeo86#2300

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Leo och gillar bilar. Han vill jobba som bilmekaniker eftersom han far va de en gång i tiden.
Han gillar att kolla på tv och åka till torget för att snacka med folk. Han är väldigt rik eftersom hans döda farfar ägde en hel stad så han har 3 rs6. han bästa vän är farsan balo

Varför ska just du bli whitelistad? Det är kul att spela på denna server och om den blir wl någon gång vill jag kunna spela på den.
Det är en bra polis kår och det gör rp bra servne har även bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server är bra

Hur hittade du Unive? Har spelat på den här serven för jätte längesen och har varit wl innan sedan blev jag bannad. Jag gjorde en unban ansökan och blev unbannad men visste inte de så nu invade men vän mig och såg att jag va unbannad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha alla audis på serven och va den bästa bilföraren på serven

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

- Tips
Lägg ner cirka 20 till 30 minuter att utveckla svaren! Jag tror tyvärr att denna ansökan inte kommer nå 100%. Men annars bra skrivet!

Nekad, Utveckla mer om alla svaren och lägg ner mer tid på din ansökan och lycka till nästa gång
Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Tillbaka