Nekad KingLeo86 | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? Kan skicka senare kan ej nu.

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? KingLeo86#2309

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sherou. Han jobbar just nu i stunden på postnord. Han är en snäll och omtänksam. Han har fått pris till årets anställda på postnord. Sherou är 32 år gammal och känner säg klar med postnord. Han har nu siktat in sig på Securitas för att skapa större trygghet i staden. När han skulle ansöka till Securitas visade sig att han behövde ett pass som han ska ansökt till. Han har hjälpt mycket på postnord och tack vare han lyckades postnord undvika en konkurs för 9 år sen när postnord inte hade ett fingrar bolag. Sherou ville hjälpa till och tog dubbelt så många pass i veckan. Detta tog ett tag och tillslut lyckades postnord undvika konkurs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Rolig server med många spelare. Jag har tidigare rpa på denna serven och tycker rp nivån är bra. Jag har över 1800 timmar så jag har bra koll på reglerna. Jag är aktiv. Jag ska försöka prova på Securitas rp nu men behöver wl för det och det är därför jag ansöker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Glädje en bra rp nivå utveckla rp nivån ta fram bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tro att man ska vinna varje scenario samt att kunna förlora och inte allting har rätt.

Hur hittade du Unive? Såg att den hade mest spelare på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka