Nekad KingLeo86 | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Ditt Hex-ID: 1000013c7497e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? KingLeo86#2300

Vem var det som bannade dig? Hannes

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tjuvkopplade en bil på meko som var min väns bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän hade sin bil ute och jag frågade om jag fick tjuvkoppla men han sa att jag inte fick prov köra den så jag hoppade ut och då bannar du mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Det var min väns bil och jag frågade om jag fick test den så jag hoppar in i bilen och börjar tjuvkoppla då svara min vän att jag inte får testköra så jag hoppar ut och då blir jag bannad. Hade det varit en random person så hade jag förstått men nu var det min vän och så fort jag fick svar hoppade jag ut. Vill tilläga att det var utanför mekonomen och inte innan för mekonomen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 8 gånger vet ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tjuvkopplat. Men eftersom det var min vän så brydde sig han inte men grejen var att han inte tillät mig att provköra eftersom bilen var en dubblett som jag fick höra i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte tjuvkoppla men gör inte det. Men gjorde det i detta fallet eftersom det var min vän och i vanliga fall brukar jag få provköra det var det att bilen var buggad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka