Nekad kingkongchingchong | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkongchingchong

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? kingkongchingchong

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jyväskylä Joensuu och är 27 år gammal. Han föddes i Finland men flyttade sedan till Sverige med sin familj. Hans familj hade det rätt bra som liten men stackars Jyväskylä blev slagen nästan varje dag hemma. Jyväskylä bestämde sig efter ett tag att ta kontakt med polisen och hans pappa som hette Tavastehus dog tyvärr i insatsen där han skulle bli gripen. Men han byggde ändå en relation med polisen vid en sån ung ålder. Han började se upp till dom och ville bli polis när han blev stor. Hans mamma Pihla tyckte att det var en bra ide att han skulle bli polis och supportade han till 100%. Jyväskylä kämpade på i skolan och gymmet för att lyckas bli polis. Tillslut kommer han in på polishögskolan och nu planerar han på att bli polis. Han tycker även att bilar är väldigt roligt och har ett stort intresse för dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och utdragna scenarion som alla kommer kunna tycka är kul. Ingen jävla skott RP där det bara skjuts. Jag kommer även vara väldigt aktiv och verkligen försöka påverka RPn så att andra folk får en roligare och mer social RP. Speciellt dom nya medlemmarna eftersom dom är dom viktigaste vilka ska ersätta dom här problem spelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna själv utan att man ska RPa så att ens motpart kan vinna scenariot vilket bildar en mycket roligare RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom. Till exempel Powergaming är när man bara spelar för sin egna vinning. T. ex när man bara spelar för att få pengar och bilar eller när man kanske inte RPar på en krock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har RPat på massa olika FiveM servrar och olika spel. Men det blir första gången på Unive nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka