Nekad kingkong_ | Ansökan till Servervakt [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Söhren eriksson

Vad heter du på discord? .fervz

Vad är ditt Hex:ID steam:110000148602dca

Ange ditt födelsedatum 4 April 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar kl 11 och då sätter jag mig och spelar, jag rpar som Jan Åke och han är kriminell i staden. Jag brukar äta frukost vid datorn då jag inte gillar mina föräldrar. Efter jag har ätit frukost så fortsätter jag att spela unive och jag brukar inte borsta tänderna för det inte roligt. Jag brukar spela från kl 11 till 03.00, men ibland tar jag pauser och duchar. Jag jobbar på coop fast det är bara på helger då det inte är så roligt. Jag går på promenader ibland med min hund för att mina föräldrar tvingar mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive rp i ca 1 år nu, jag började förra sommaren och då rpade jag som polis och det var jätte kul tyckte jag, senare på året ville jag och några jobb kompisar köpa upp krim och då gick vi med ballas och då fick jag lära mig hur man jobbade som kriminell och vad man gjorde och hur man känade pengar som de. Jag var kriminell i ca 3 månader och efter det fick jag en permanent ban och det var såklart jätte tråkigt fats jag fick lära mig av de. Nu i sommras så blev jag kriminell igen fast då valde min kompis att spela på min dator och han fick mig p bannad. Nu i vinter så köpte jag upp krim igen och det är jätte roligt att rpa som de på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ca 5 banns och en av dem har varit fear rp och det var när jag var ny på unive, då jag inte visste vad man fick göra. Det var så att en kriminell person rånade mig och då bara jag slog han och stampade på han, jag har lärt mig mycket av denna ban och det har inte upprepats. En annan ban jag ska skriva om är vdm då jag körde på motorvägen och sen råkade jag köra på någon när jag kollade bakåt, det var väldigt dumt av mig och jag har verkligen lärt mig av den. Jag har även blivit p bannad för spawnmenu abuse och det var när jag hade varit i ett skottscenario och jag dog, då sa jag till min kompis att han skulle hämta mig vid torget och då tog jag spawnmenu till torget. Efter denna ban så tar jag aldrig spawnmenu.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts upgift är att sköta om servern och se till så att alla följer reglerna, om man ser någon göra något fel så ska man banna dem, då bannar man dem i en timme, man kan också bara kicka dem. En servervakt ska inte rpa och om något händer så ska dem banna dem. Dem ska inte leta efter folk som gör fel, dem ska rpa som en vanlig person på servern förutom att dem kan banna folk.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att det verkar vara roligt och jag vill också bidra med en bättre rp nivå, jag vill se till så att rpen på unive blir på topp nivå, om jag ser en person göra ett fel så ska jag kicka dem först och om dem gör något grovt fel så kommer jag att banna dem i en timme.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara under ett t.ex skottlossning då jag blir skjuten och använder mig av /revive för att jag ska överleva och få en till skans. Detta är verkligen inte okej på unive för att det blir väldigt tråkigt för motpartnern och det blir en fördel för dig skjälv.

Nekad då det inte har gått 30 dagar från din senaste ban som vart lagd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka