Accepterad KINGKONG420 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KINGKONG420

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125602602/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? KINGKONG9101

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Melvin Larsson. Melvin kommer från Oslo vid en ort som heter Movatn. Melvin är 25 år. När Melvin bodde där hade en en väldigt dålig uppväxt, Han började med kriminella saker redan vid 13 års åldern. Han började med knark och vissa i hans skola höll oxå på med sånt och då ville han oxå det. Hans syster dog när han var 7 år. Melvin brukar ofta va och odla weed och sedan sälja det. Kriminaliteten började också i tidig ålder Melvin började redan sno saker från Coop när han var 9 år men det har aldrig förendrats men Melvin har en tanke på det i framtiden. Melvin är oftast väldigt snäll och vill aldrig någon illa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill just bli medlem för att jag tycker som sagt att ni har lyckats med allt. och för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och jag bryr mig inte så mycket om pengarna utan jobbar för att det är kul. Jag vill bara kunna börja jobba och lära känna fler kompisar som gör mig glad när jag har mina dåliga dagar, jag har mycket erfarenheter från lite andra orter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med all min sociala rp bra och långvariga scenarion rpa krim, bra och långvariga scenarion med tillexempel polisen eller liknande,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att altid vinna man kan också försöka ha kul tex man rånar ica/coop och om man bara tar en snabb bil så spelar man bara för att vinna, Om man tar en hyfsat realistisk bil så blir det kul för båda parternas sidor,

Hur hittade du Unive? Polare, har hört massa gryma saker om unive därför vill jag också börja

Tillbaka