Ej Antagen kingkong23 | Chef-jobb ansökan [Gripen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong23

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi

Vad heter du i verkligheten? Göran Svensson

Vad heter du på discord? fervz

Ange ditt födelsedatum: 9 November 1978

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive roleplay i ungefär 2 år snart-

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare jobbat på taxi bolaget som personal ansvarig så jag har ganska bra koll om hur man tar intervjuer och hur man anställer folk. Jag har även jobbat på andra stora företag på servern som marja lisas då jag också var personal ansvarig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att utveckla detta företaget och göra det större och bättre. Jag vill göra gripen taxi till en bättre arbetsplats genom att ha ett bra kundbemötande och höja rp nivån inom detta jobb. jag vill anställa mogna folk så att företag blir seriöst och håller en bra rp nivå. Jag vill att alla ska kunna känna sig välkomna hos gripen taxi och göra så att vi alltid är aktiva.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att lägga ner mycket tid på detta arbete för att göra det till ett bättre och aktivt företag. Jag kommer kunna vara online på unive 3-5 timmar per dag, men på helger så kan de variera.

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka