Accepterad kingkong23 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong23

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kingk12/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? fervz

Vem var det som bannade dig? vacwille

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 122229.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att jag bara körde på folk med en polis bil med meningen utan att tänka efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner satt i vc och jag bestämde mig för att lalla på unive för att jag var uttråkad och inte hade mycket att göra. Då bestämde jag mig för att gå in på unive och lalla. Då började jag med att köra på folk med en polis bil och detta ångrar jag varje sekund av och vill verkligen ha en till chans att komma tillbaka till unive. Efter 10 minuter fick jag bannen, först brydde jag mig inte men senare så ångrar jag detta väldigt mycket och nu vill jag komma tillbaka till servern och rpa som krim igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom jag körde på folk med meningen och bara förstörde för folk. Jag förstår varför jag fick bannen och varför dem valde att banna mig för en sån här sak. Jag är väldigt ledsen över detta och vill verkligen komma tillbaka nu efter några månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm en gång och då var jag krim på unive. Det som hände var att jag på motorvägen och körde runt och sen kom en grabb ut och då råkade jag köra på han. Jag fick en kort ban för detta som jag verkligen ångrade. Jag gjorde en banöverklagan där jag bad om ursäkt för vad jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att köra på folk och istället kanske rpa som en vanlig medlem. Rpat mig fram till roliga scenarion och göra det roligt för alla på servern istället för att bara köra på folk. Nu i efterhand så ångrar jag detta och det kommer aldrig att ske igen, jag vill gärna ha en till chans att komma tillbaka till unive så att jag kan rpa som krim och kanske med i gäng.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lär mig av denna ban, jag visste innan att man inte fick göra detta. Jag tänkte inte efter innan jag gjorde det och de ångrar jag väldigt mycket. Om ni unbannar mig så kommer detta aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka