Accepterad kingkong23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong23

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kingk12/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? .fervz

Vem var det som bannade dig? Pedrochino

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-11 130335.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började med att jag och mina vänner körde runt och då kom aimo park och började hetsa mot oss, vi blev riktig förbannade på dem. Dem brände oss och då började vi slå ner dem men dem fortsatte hetsa i deras bilar. Efter en stund när dem hade fortsatt hetsa så hoppa jag ur min bil och sköt han så han dog. Efter det så körde vi till sjukan och ser han där. Då hetsa vi mot dem och senare blir jag bannad. Sekunden jag blir bannad så blir jag irriterad på mig själv och ångrar verkligen allt detta, nu vill jag bara komma tillbaks till unive och rpa igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt i vår bil och då kom aimo park och började hetsa mot oss, vi blev riktig förbannade på dem och orkade inte med dem. Dem brände oss och då började vi hetsa mot dem men dem fortsatte hetsa mot oss. Efter en stund när dem hade fortsatt hetsa så hoppa jag ur min bil och sköt han så han dog. Efter det så körde vi till sjukan och ser han där. Då hetsa vi mot dem och senare blir jag bannad. Sekunden jag blir bannad så blir jag irriterad på mig själv och ångrar verkligen allt detta, nu vill jag bara komma tillbaks till unive och rpa igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig eftersom jag gjorde grovt regelbrott på unive vilket jag verkligen ångrar nu, de hade uppskattas som fan att bli unbannad så jag kan rpa på unive igen. Bannen var inte felaktig eftersom jag sköt en grabb utan en bra anledning vilket bidrar till osocial rp. JAg hade t.ex kunnat rpa mig ur detta och snackat med han istället för att skjuta han. Att skjuta han var väldigt dumt av mig och jag ångrar vart enda sekund av detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare. Det var sunt förnuft och den var i 24 timmar. Jag gick fram till en polis och störde dem när dem hade stoppat en bil. Jag har lärt mig mycket av denna bannen. T.ex att låta polisen sköta sitt jobb och inte störa deras arbete. Jag har även blivit bannad för vdm, jag lallade mycket under denna perioden och bidrog inte med mycket gott till unive. Jag körde runt i staden och en stund senare så körde jag mot mekonomen och då körde jag på en grabb som stod vid sidan av vägen. Jag drog mycket lärdom av denna ban som jag gör av alla mina banns, jag har lärt mig att inte lalla samt att jag inte ska använda min bil som ett vapen för de är väldigt orealistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg hade kunnat rpa mig ur detta. T.ex att inte skjuta han från första början och istället rpa med han och göra ett creativt scenario för båda partnerna, jag hade kunnat säga till han att sluta hetsa och försöka köra därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycket av detta och förstår nu mer vad social rp innebär. Att man inte bara ska skjuta någon direkt, att man ska prata med dem först osv. JAg vet nu hur jag ska göra om de skulle ske igen, jag snackar med han och försöker lösa de så. Eller att jag bara kör därifrån. Om jag hade gjort de så hade jag nt fått ban och det ångrar jag verkligen jätte mycket och vill hemskt gärna komma tillbaks på unive och visa att jag är en bra rpare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka