Accepterad kingkong23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong23

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kingk12/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? fervz

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-20 235207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att sweolsson valde att banna mig för att jag skrev n ordet till han i pm vilket jag förstår att leder till p ban. Först så var jag i ett scenario ingame där jag sköt en polis, den polisen gick support och då skrev senare en staff till mig och han skickade klipp, då blev jag arg och skrev n ordet vilket jag förstår bryter mot reglerna på unive. Staffen ville senare att jag skulle hoppa support och snacka om allt som hade hänt. Efter support ärendet fick jag två krim varningar och sedan en p ban för racism och de förstår jag att jag fick. Jag ångrar verkligen detta och är väldigt ledsen över det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner hade gjort ett bankrån där polisen pittade in i oss och jag började skjuta mot polisen som var väldigt powergaming och sunt förnuft. Senare så skrev en staff till mig och visade klipp, jag förstog då att jag skulle få ban och blev arg och skrev n ordet till han. Efter det så bad han mig komma support och då så visade han mig först klipp när jag skjöt en polis, det var väldigt sunt förnuft och powergaming och då sa dem att jag skulle få två krim varningar som jag blev väldigt arg över. När jag sedan hade lämnat support fick jag p ban för racism som jag ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, den var 100% rätt och jag ångrar verkligen det jag gjorde. Jag gjorde ett väldigt allvarligt regelbrott på unive som jag innan visste att man kunde få ban för. Men jag tänkte inte efter när jag skrev och detta ångrar jag varje minut av.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm en gång och då var jag krim på unive. Det som hände var att jag på motorvägen och körde runt och sen kom en grabb ut och då råkade jag köra på han. Jag fick en kort ban för detta som jag verkligen ångrade. Jag gjorde en banöverklagan där jag bad om ursäkt för vad jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade från första början inte behövt skjuta polisen. Jag hade inte heller behövt skriva n ordet till en staff, då jag innan förstod att det ledde till ban innan jag skrev de. Jag hade inte behövt vara arg på staffen utan istället acceptera att jag skulle få två krim varningar och kanske istället frågat han varför jag skulle få det på ett snällt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig så mycket efter denna ban, jag förstod innan att man inte fick säga sådana saker på unive. Jag tänkte inte efter när jag skrev detta och var väldigt arg. Jag förstår nu efter hur allvarligt racism är på unvie och jag ska inte säga de igen. Jag ångrar detta väldigt mycket och är arg nu att jag sa n ordet. Jag hoppas verkligen att ni unbannar mig så jag kan börja köra unive igen och gå tillbaka till krim rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka