Nekad Kingkangkungers | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar sjöberg

Vad är ditt discord namn? Oscarsnubben

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Kapten Mosterland. Min karaktär är en Man med ett hårt förflutet. Han har varit med om traumatiska upplevelser som liten med en pappa som oftast brukade slå Han och hans lillebror. När min karaktär var 14 år och hans lillebror 12 fick han bevittna sin lillebror bli påkörd av en lastbil och avlida framför hans ögon. Detta har format min karaktär till en känslokall distant person som har svårt att kunna lita på andra men håller kärt om de få han kan lita. Min karaktär gillar fester, brudar, bilar men framförallt pengar.. Min karaktärs ambitioner och framtidsplaner styrs enbart av pengar, dit dom går han, går Kapten även om han så skulle behöva gå över lik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och seriös RP nivå Hårt arbete

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tolkar det som att man ska spela med i alla scenarion och göra rp känslan så trovärdig som möjligt även om detta innebär att du tex blir rånad/får böter av polis.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combat logging= man får inte logga ut i pågående scenarion typ som rån bara för att undvika situationen. FearRP Om du skulle bli mordhotad med vapen tex pistol mot huvet så ska du rpa och reagera som om du skulle haft en pistol mot huvet irl. Sunt förnuft, Använd sunt förnuft som i verkligheten du skriker inte inne på bibliotek och du tränger dig inte heller i ica kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite grann men förstår konceptet bra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är skit taggad på att spela !!

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka