Accepterad kingen4793 | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen4793

Medlem
Servervakt
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? kingen04#8824

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton och han är 24 år gammal och han bor fortfarande hos sin familj, och på fritiden brukar han sova över hos kompisar och gama, och på lördagar sent på kvällen brukar han gå på fester med sina kompisar och dricka sprit och öl och allt annat han får tag på, När han va 15 år gammal och skulle gå ut 9:an så hade han väldigt bra betyg bättre betyg än dom flesta på skolan för Anton har väldigt hög iq, och hans vänner är lite avensjuka på han bara för att han e så smart, Och Antons dröm är att bli polis när han blir äldre för han tycker att de händer för mycket skit i Sverige folk som rånar andra och inte följer reglerna, Anton blev själv utsatt för ett rån en gång och dom som rånade han tog alla hans pengar han hade i sin plånbok och Iphone 12 pro, efter de händelsen så sökte han till polishögskolan när han började gymnaiset och han blev intagen också vilket han blev väldigt glad över, Vilket ledde till att idag är han polis och stoppar kriminella personer och folk som inte följer reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med på servern är att spela seriöst och ha en seriös rp på Unive och följa reglerna och om är de nån som gör fel så kommer jag rapportera den personen, Och så kommer jag göra bra och roliga senarion så alla som kör på servern ska ha ett roligt senario när dom rp:ar, så man kan göra fler roliga senarion i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är med i ett gäng och är kriminell och ni börjar tjaffsa med ett annat kriminellt gäng och sen börjar skjuta mot varandra så ovasett vilket gäng de är som vinner senariot ska man bara acceptera de och inte hoppa support och sånt och anklaga andra spelare så mods och helpers och SV blir indragna för då blir de inga roliga senarion, Och man ska inte spela för makt och pengar som vissa brukar göra.

Hur hittade du Unive? Har två kompisar som spelar på Unive dom ville att jag skulle börja spela på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka