Nekad kingen4793 | Ban Överklagan [jillz47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen4793

Medlem
Servervakt
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247466342/

Ditt Hex-ID: 11000014cb91f66

Vad är din discord tagg? .kingen04

Vem var det som bannade dig? Jillz47

Bild på banmeddelande: bild_2024-05-25_101513390.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag blev bannad för jag lallade inte som han påstod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i häktet på polisstationen med 2 andra kollegor och vi hade en häktad som vägra lyssna på oss och han slog oss flera gånger så jag slog han med batong några gånger för han slog både mig och dom andra två kollegorna och han ville inte gå in i cellen när vi sa till honom över 20 gånger, jag använde mig av laga befogenheter som man får om man blir slagen av en person flera gånger, har även klipp på hela händelsen om ni vill se.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de va de enligt mig och dom andra två som också blev bannade, som jag skrev förut jag använde batong och slog han för han slog mig och dom andra två flera gånger och vägrade lyssna på oss när vi sa till honom att gå in i häktnings cellen och han försökte även smita från oss inne på polisstationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte vad exakt som hände sist jag blev bannad för de va rätt så längesen nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen inte då han slog oss flera gånger och vi slog tillbaks med batong vilket är helt rätt av oss som polis ig att göra för de hade polisen gjort i verkligheten också om dom hade blivit misshandlad av en person ett flertal gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet faktiskt inte vad jag ska ska svara på den här frågan om jag ska va helt ärlig, men ksk att göra en report och få den den andra personen bannad eller kickad, men vad jag fick höra efter va att han som vi hade i häktet blev inte alls bannad vilket är väldigt konstigt eftersom han slog oss flera gånger utan att få några konsekvenser, men brukar vara så att om en person har gjort något fel eller begått ett regelbrott och dom känner personen som är helper, staff eller mod så brukar dom alltid komma undan med bann vilket är fel av den personen som bannar folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka