Nekad kingen321 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 223 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-09-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv kommer inte ihåg det var jätte länge sen för pling.

Tar du ansvar för det som hände? ja det gör jag bannen var helt rimlig och jag hart förtstått konsekvenserna och ha pling ljjud. Det blir bara tråkigt för de blir ingen rp och inga roliga scenarion när jag har fördelar det var dumt av mig och jag kan bara skylla på mig själv.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte använda en fördel mot alla andra spelare för det förstör andras rp som tex använda pling ljud. Jag har inte spelar fivem på jätte länge och jag har mognat upp och kommer aldrig ha någon tredjepart på min dator.

Varför ska vi ge dig en till chans?
För jag har verkligen insätt konsekvenserna av att bryta mot den regeln för jag har varit bannad jätte länge vilket jag förstår men jag ångrar så hårt attjag hade pling ljud och jag har inte spelat fivem på jätte länge och är sugen på att spela igen jag har mognat upp och kommer aldrig ha tredjepart igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka