Nekad kingen321 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Ban-referens
zggnzy — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: cmail666
Visa på portalen →

Berätta vad som hände kommer inte ihåg det var ett halvår sen blev bannad för headshot ljud tror ja

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja det gör jag bannen var rimlig och jag har förstått konsekvenserna och ha pling ljud. Det är bara tråkigt att sitta med något sånt det blir ingen RP och inget roligt skott scenario. Det var bara dumt av mig och jag kan bara skylla på mig och att der var mitt fel att jag hade det på ångrar det jätte mycket.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte använda en fördel att spela som tex pling ljud det blir tråkigt för både mig och alla andra som spelar och har roligt och då kommer jag och förstår andras RP. Om jag fick chans igen så skulle jag aldrig i mitt liv sätta på något sånt för jag vill gärna spela unive igen

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har inte spelat unive på mer än ett halvår och jag har förstått konsekvenserna av att bryta mot en sån stor regel. Jag blev lite sugen på att spela unive igen och jag har lärt mig mer än någonsin att aldrig använda något slags pling ljud igen på unive. Om jag blir unbannad så kommer det aldrig ske igen att jag har något sånt för jag kommer inte vänta ett till halvår till för att kanske bli unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Tillbaka