Nekad kingen321 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23

Vem var det som bannade dig? philip320, cmlail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 225024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde mig av tredjeparts/Hs ljud vilket var väldigt dumt av mig att göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja kommer inte ihåg de var flera månader sen men ja blev bannad för hs ljud

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den är rimlig jag förstår hundra procent att dom banna mig det var jätte dumt och ha på hs ljud

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger det är min första p ban på servern. Jag förstår varför jag är bannad men önskar en andra chans på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte använda hs ljud

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig sätta på hs ljud igen på servern jag har varit bannad i ett halvår om inte mer och ångrar det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka