Nekad kingen1211 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen1211

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-06 171836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde runt i staden med 1 av mina nya importer då märkte jag en grej med bilen o det var att stegra då valde jag testa o stegra o lite så och jag körde ganska snabbt i staden. Jag gissar på att bubblegum valde o banna mig för det ovanför nu efter detta kom jag på att det har faktiskt vart staffs som förvarnat i OOC chatten att man inte ska köra för snabbt i staden så det var mitt fel att jag körde så snabbt och kommer tänka på det till framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde runt med min nya bil i stan sen märkte jag att man kunde stegra med den då valde jag testa den nya funktionen jag hitta och sen så märkte jag att spelet frös i några sekunder sen vart jag ut kickad och det kom direkt fram meddelandet du har blivit temporärt bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var korrekt ut satt då jag gjorde fel och valde att köra så i staden som var suntförnuft.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger och några av dem är felaktiga o några är korrekta några som är felaktiga är rdm i fängelset som då ej var rdm då den personen hade slagits mot mig och min vän, sen har vi powergaming där jag körde in i en väg och rpade på skador fast då var min mic visst mutad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte kört lika snabbt och ifall jag skulle nu stegra borde jag åkt lite mer avlägset o stegra där istället med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte stegra med bilen mitt i staden och inte köra lika snabbt som jag i detta fall gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka