Nekad Kingen12073 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen12073

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199209811371/

Ditt Hex-ID: 11000014a7a8dab

Vad är din discord tagg? Vanheden#0617

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag taggade Philip och det är fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var sur över att min brorsa har gjort mig bannad på unive. Och jag hade gjort en överklagan men ingen svarade och då vart jag arg och stressad så då taggade jag philip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte. Men jag tycker att philip tog i lite det kanske hade kunnat räckt med en timeout eller liknande. Men jag var väldigt stressad och arg så jag tänkte att philip är mitt ända hopp. Men jag ångrar detta jätte mycket. Jag vill ju verkligen inte detta eftersom jag har ju donerat tusentals kronor på servern och jag vill fortsätta supporta unive med donationer. Sen vill jag kunna fortsätta att spela på unive och kunna rpa och ha det roligt. Men jag fattar att philip gjorde det han gjorde. Jag hade också tyckt det var jobbigt ifall nån taggade mig i en discord. Antar att philip får väldigt mycket notiser från discord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare från fivem servern för att jag har powergamat. Och det var när jag dsyncade in i någon och inte rpade på skador. Och sen har jag blivit bannad för vdm och det var när jag Körde på någon på piren. Men sen har min brorsa väldigt många bans för vi har samma ip. Men jag har aldrig blivit bannad ur discorden tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka mig för innan jag taggade Philip och haft lite tålamod och inte tagit ut min arghet på Philip. Och skulle kanske kollat igenom discord regler innan jag taggade philip.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte tagga staffs. Och att det verkligen inte är okej. Och om man gör det får man konsekvenser. Jag kommer verkligen inte göra om det för jag spelar på unive dagligen och vill kunna rpa och lära känna mitt nya gäng. Unive är den bästa servern som finns Så det skulle verkligen va tråkigt att inte kunna rpa något mer igen på unive.

Har du läst våra regler? Ja Jag har läst igenom dem väldigt noga till punkt och prick

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka