Nekad Kingen118 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hej1224

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121472490/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kingen118#2199

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Stockholm. Han pappa jobbade som mekaniker. Så han fick ganska ofta följa med till verkstaden. Min karaktär lärde sig att laga bilar. Jag tänkte att min karaktär skulle jobba på mekonomen. Karaktärern kommer vara 22 år. Karaktärens intressen kommer vara bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att, jag kan bra RP. Jag är snäll mot alla när jag spelar på servern. Jag vill kunna RP mer på servern, t.e.x som alla jobb måste man vara medlem för att kunna jobba på. Jag lyssnar på staff.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en roligare och mer spännande RP på Unive. Jag hjälper ny personer som har kommit in på servern. Jag har långa scenarion. Jag utvecklar mitt RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ifall du gör ett rån, och sen så vinner polisen då vinner motparten.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på olika youtubers som spelar på servern, så jag tyckte att det såg ut som en bra server

Tillbaka