Accepterad Kingen118 | Medlem ansökning (Mr Norrland)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hej1224

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121472490/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kingen118#2199

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Peter Anderson och jag är 22 år. Jag kommer från USA men har flyttat till Sverige. Jag växte upp i en liten stad. Min pappa var bilmekaniker. Jag fick ofta följa med till verkstaden, det gjorde mig glad. Jag fick inte så bra betyg i skolan men det struntade jag i. Det enda jag brydde om mig då var bilar. Min pappa lärde mig allt om bilar, alla bilmärken, vissa delar av en bil med mycket mera. Jag hoppade av gymnasiet för att kunna fortsätta vara i verkstaden. När jag blev 19 fick jag ett väldigt bra jobb erbjudande i Sverige, så jag flyttade hit. Idag har jag en BMW.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att: Jag kan bidra med unika scenarion, rolig RP, men också lång och hög RP kvalite på dem. Jag har också läst igenom reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP. inget lall. följa server reglerna, lyssna på staff, och ha sunt förnuft. Jag kan bidra med unika scenarion. Men också utveckla min RP men också andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste inte alltid spela så att det gynnar din karaktär, för då blir det mycket roligare RP för både parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom YT, Twitch och Fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka