Nekad Kingen11 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen11

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Stiggan#1381

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lars Ungman och är 25 år gammal. Lars föddes i ystad han bor med sin familj fortfarande men försöker hitta en lägenhet. Hans familj består av pappa, mamma och en lillebror och deras hund. Redan när Lars var 10år gammal så började han med att köra cross. Eftersom att han kör cross så måste även Lars lära sig meka lite gran med sin cross
Lars är 14 år och slutade med cross men fortsatte att meka med mc och då startade han även att meka med bilar för att han viste att de är en bra kunskap att ha när han växer upp om något på hans bil skulle gå sönder. När Lars fyllde 14 år så fick han en A-traktor Som han mekade på dag in och dag ut för att han ville att det skulle bli hans dröm A-traktor. Lars pappa är en kille som gillar att meka med t.ex bilar och även mc så det var han som fick Lars fortsätta meka med bilar och mc även om han inte körde cross mer. Lars största intressen är att meka och att vara med sin familj och vara med kompisar, hans familj har haft en väldigt stor betydelse för Lars i hans skolgång då han haft det lite svårt i skolan, På fritiden när Lars inte meckar eller är med sin familj så brukar han att vara med sina kompisar. När han och hans vänner ses brukar hänga och chilla hemma hos någon eller så mekar dom i någons garage för att alla hans vänner är också intresserade av motorer och sådant. När Lars äntligen fyllde 15 så blev han klar med sin dröm A-traktor och då kunde han även ta AM-körkort det var något av det bästa han gjort i hela sitt liv Varje dag så åkte han och hans vänner i sina A-traktorer bara åkte runt och lyssnade på musik hade det chill. Lars är en väldigt snäll person som aldrig skulle skada någon medvetet. Han blir väldigt sällan arg och är omtänksam. Han är en kille som gärna hjälper till om han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det som får mig att vara intresserad av Unive är att det finns så mycket att göra på serven och att det finns så himla mycket bilar och att alla hjälper varandra och att man alltid har kul när man ska spela på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för powergaming de vill säga makt och pengar och att man spelar för att det är roligt inte för att ha flest grejer i inventory

Hur hittade du Unive? Genom tiderna har jag spelat på unive men kände att jag vill ta en paus från spelandet och fokusera på mig själv nu kommer jag tillbaka!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka