Nekad kingen1.2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen1.2

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/huqzy/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647595ac

Vad är din discord tagg? huqzy.9

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot en av de mest grundläggande reglerna på servern att spela rättvist och utan fusk. När man fuskar, oavsett anledning, så förstör man inte bara sin egen spelupplevelse, utan även för alla andra som vill ha ett seriöst och rättvist RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blir jagad av 1 surron och 1 vit bil, jag stannar och hoppar ut jag blir lite på körd sen ställer jag mig upp jag ser att dom hoppar ut så jag drar fram mitt vapen och börjar skjuta mot dom och dom skjuter mot mig också de slutar med att jag dödar dom båda. Jag vet att jag har gjort fel och ja, jag fuskade. Det var ett allvarligt misstag från min sida, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag insåg ganska snabbt att det inte bara förstörde upplevelsen för mig själv, utan även riskerade att påverka spelupplevelsen för andra spelare negativt – något jag verkligen ångrar idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.
Jag vill inte skylla på någon annan eller försöka hitta bortförklaringar – jag bröt mot reglerna och det var mitt eget val. Jag förstår idag att det jag gjorde var orättvist mot andra spelare och gick emot hela syftet med RP. Jag ser bannen som en konsekvens av mitt eget agerande, inte som ett misstag från staff.

Jag vill dock be om en chans att visa att jag lärt mig något av detta. Jag accepterar att jag gjorde fel, men hoppas att jag kan få möjlighet att bevisa att jag kan bidra positivt till communityn framöver – utan fusk, utan genvägar, och med full respekt för reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte i håg om dom de va typ att jag tog spawnmenu under ett skott scenario för ett tag sedan jag lärde mig att inte göra de igen. Fick en ban i 27 dagar när de hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde helt enkelt ha valt att spela rent från början. Om jag hade respekterat reglerna och fokuserat på att utveckla min karaktär genom riktig RP istället för att ta genvägar med fusk, så hade jag haft en mycket bättre upplevelse både för mig själv och för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Bannen tvingade mig att ta ett steg tillbaka och verkligen tänka över varför jag spelar RP, vad community betyder för mig och vilka konsekvenser mina handlingar har för andra.

Jag har lärt mig att:

Fusk inte bara förstör för mig själv, utan även för andra spelare som försöker ha en seriös och rolig upplevelse.

Regler finns av en anledning – inte för att begränsa, utan för att skydda och skapa en bra miljö för alla.

För att vara en del av ett community som Unive RP krävs respekt, tålamod och ansvar – saker jag inte visade då, men som jag är redo att stå för nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka