Nekad KingElton | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KingElton

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152114475/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? KungElton#5748

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från HollyWood USA från en ganska rik familj. Och dem bestämmde sig för att flytta till sverige men på vägen ditt så blev hela familjen förutom min karaktär som heter Elton skjutna. Sen så blev Elton adopterad av en fin gammal kvinna. Men sen dog hon och Elton var 18 och hade inte ett jobb änu. Men sen så fick han pengar eftersom hans biologiska föräldrar dog och den gamla kvinnar så han kunde köpa sig en bil och bo på ett hotell så länge. Men sen så fick han jobb på postnord och han fick lite som en omstart av sitt liv och nu lever han lycklig och är väldigt intresserad i bilar. Och nu är han 20 och har ett bra liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag vill ha mer möjligheter och mål med min rp. Jag vill ha roligare och få mer jobb och sånt. Och bara allmänt ha roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att få mer möjlighet och mål. Och ha mycket roligare i min rp. Och kunna få mer job och sånt.

Hur hittade du Multistaden? Jag var inne på FiveM och hittade den på svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rollspel är att komma ihåg att jag startade fattig men är uppe på benen igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör inte på någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka