Nekad king19 | Medlem ansökning [derbi] [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

king19

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? laaaweeta#6197

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Leo och kommer från Sverige. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge där det har varit mycket droger men han lyckades ta sig ur det men är fortfarande intresserad av att starta något och träna pengar, han funderar på starta något eget men att kunna driva in lite svara pengar eller tvätta åt andra. Leo är också en person som gillar att arbeta och tjäna pengar, inga hinder för han när det gäller att arbeta så allt som har med pengar att göra är han och nappar och se till att göra en bra deal så det blir win win för båda. Mat och tak över huvudet är en stor del av Leo att ordna och bryr sig om andra personen också ska ha det bra. En arbetsnarkoman helt enkelt. Fritiden brinner han för gamla bilar och samlar oftast på mig olika bilar som jag polerar och ordnar upp så att som glänser. Eller till och med säljer vidare för att tjäna extra på dom.
Leo har en plan är att bli konsult till olika företag och se till så alla har det bra på företagen. Men där kan han även göra lite affärer vid sidan om. Leo har ett mående som är svajigt pga att han inte riktigt vet vart han stor men har för stora planer, och vill inte vara med hans gamla vänner men är redo att skapa nya vänner eller business partner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa reglerna och inte gå emot admins eller någon spelare på något löjligt sätt, att vara äkta på Unive. Jag kommer bidra med roliga situationer men inte gå över gränsen och jag kan bidra med äkta rp och inte bryta eller ändra karaktären jag är. Jag har läst alla regler och kan dem och är redo att följa dem och bidra till bra bra karaktär till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna spela så att det kan bli roligt för de båda parterna vid scenariot och spela så att det finns en chans för att mot parten ska kunna vinna eller förlora under ett scenario.

Hur hittade du Unive? Såg er på Twitch, men även vänner som spelar hos er har rekommenderat att vara med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka