Nekad king123 | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

king123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd Cop Bait ~320master. Återstår: 56 dagar 5 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag driftade det är därför staff valde mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid piren och när jag va där så en liten stund så ringde min kompis mig och sa att jag skulle till sandy och när jag kom fram så ringde jag min kompis och sa var är du då så sa han jag ser dig och sen så såg jag han sen så efter en liten stund så kom det en person till mig och sa vill du drifta med oss och då så sa jag ja sen efter en liten stund vi hade driftat så kommer det en securitas ok sa nu så för ni sluta då så sa jag nej och då så blev han arg och drog ut mig från bilen när han drog ut mig när han drog ut mig så prata vi och han fråga OM MIT id när han fråga om det så kolla han på det och han gjorde så att jag blev banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel för att jag lyssna inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid piren och pratade med folk sen så kommer det en person och slår mig då så slår jag tillbaka då så såg sekuritas det då så sa dem att jag skulle gå från piren då så gjorde jag inte det för att det va han som slog mig därför jag inte gick iväg då så efter en liten stund så går jag där ifrån och då så kommer jag tillbaka då så va securitas kvar då när dem ser mig så sa dem att jag skulle gå iväg igen då gjorde jag inte det då så tog jag min bil i garaget och körde ronder på piren då så sprang dem efter min bil senare så blev det jobbigt då så körde jag iväg till marja lisa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lyssnat på securitas från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag det som jag har lärt mig att lyssna på personer

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka