Nekad king of hawaii | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cls-77

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880097769/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? hawaii#3695

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ragnar svensson är en väldigt snäll person som gillar att vara med kompisar, han brukar vara ute ofta men tycker om att vara inne också. Han har ett stort intresse för fordon så när han har egen tid så brukar han hålla på med motorer. I hans förra stad så var det mycket kriminalitet, det var mycket droger och vapen. Ragnar vela inte bli drabbad av något eller råka testa, så det var därför han flyttade. Ragnar hoppas han trivs bättre i denna stad, men det blir nog bättre än den förra. Han gillar djur, han hade katter förut, en papegoja och en orm. Han har vart på många zoon och kollat. Det tycker Ragnar är roligt för då får han ta de lugnt tycker han. Nu har Ragnar inte så många vänner i den här staden, dem flesta bor kvar i den förra. Fast han är väldigt snäll och trevlig så att få några vänner är han inte så orolig över. Hans favorit mat är pizza, speciellt Margarita. En kebab pizza kan också vara super gott ibland men föredrar en pizza bara. Han gillar att kolla mycket på YouTube och Netflix, speciellt vissa serier. Han har inte så bra imun försvar så han brukar ofta vara sjuk, då kollar han mycket på tv, ibland beställer han hem en pizza med då. Ragnar har inga släktingar eller familj i den staden han ska flytta till nu, men han brukade inte va med dem så ofta. Ragnar och sin familj hade inte sån bra relation. Det var för att han svek dem flera gånger, och dem valde att inte bry sig så mycket om dem nå mer fast Ragnar bad om ursäkt och har gjort andra försök. Så det är också en anledning till att han vill flytta hit. Så han slipper att möta på sin familj, men Ragnarär en stark person och han tål det som har hänt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till roligare scenarios med häkte osv. Jag kommer ha kreativ social RP. T.e.x så kommer jag gå runt med en emote som tar fram en väska ungefär hela tiden för att se ut som en advokat. Jag kommer vara aktiv och försöka bidra till verklig social RP inte LALL! Jag tror att jag har behörigheterna och erfarenheterna för att bli medlem i unive, har 320 timmar av speltid, har rpat på vågenRP sen tidigare. Jag är aktiv och är väldigt strikt när dt kommer till RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att man kan förlora ett scenario. Och att man ska göra det så kul som möjligt för den andra spelaren också tex att man ska vara rädd och lyssna om han har dig som gisslan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som polis så tror jag att man ej ska spela för att vinna scenariot varenda gång. Det händer många gånger att polisen t.e.x pittar efter en minut i en biljakt eller att de tazar gärningsmannen direkt istället för att försöka tackla personen. Jag tycker att man alltid ska ge den andra parten en chans i ett scenario så att alla ska kunna få en utmaning och roligare rp. Ett exempel på vad jag personligen intetycker att man ska göra är att man tar med piketen, helikopter, hundar, tunga vapen och flera enhter på ett butiksrån där gärningsmännen använder sig av 2 gisslor och en pistol. Det gör det inte kul för den kriminella parten.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka