Accepterad King | Ban överklagan[wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Användarnamn: King

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012348445/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: K1nG

Vad är din discord tagg? [YG-vice]K1nG#8425

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt mot snuten efter dom hade krockat in i våran bil men jag föstår mitt misstag men snuten fick med ban så jag är nöjd för att dom behandlarmed raspet och inte kollar åt sidan på folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i bilen sen stänges mitt spela sen skulle jag hoppa support men jag va ute och rökte så såg inte men sen vart jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är inte felaktig jag förstår till 100% mitt mistad och jag skainte göra om det jag lovar

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming rdm vdm sunt förnuft och det men har försökt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skjuta när jag hade krockat men hade så mycket press för en allians behövde hjälp så tänkte inte efter vad jag gjorde sorry och jagkommer inte göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut och det kommer inte hända igen jag lovar och jag gjorde ett fel och jag står för det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka