Accepterad King | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Användarnamn: King

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012348445/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: K1nG

Vad är din discord tagg? [YG-vice]K1nG#8425

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag driftade med några andra men jag har driftat själv i irl men jag förstår att det vart ban endå och men jag är hemskt ledsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag driftade tydligen så vart det dunt förnuft för dom tror att man inte kan göra det i värkligheten men men jagstår för vad jag har gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte fel aktigt ban jag tar mitt staff och ska se till att det inte händer igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming x2. sunt förnuft rdm och något mer kommer inte ihåg men det har jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ha driftat på vägen och tagit det på en bana istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte drifta på öppen gata

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka