Accepterad King | Ansökan till servervakt [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Användarnamn: King

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2003

Vad heter du på discord? [YG-vice]K1nG#8425

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det är ganska olika men jag är en väldigt aktiv person så. asså jag har inga speciella tider jag spelar direct när jag kommer hem från skolan tills jag ska sova men varje dag så kan jag spela kanske 7 timmar eller mer det beror på men jag kommer alltid va inne det gäller alla dagar.

Varför ska just du bli servervakt? för att kunna kicka folk som pratar ooc ig eller gör något som dom inte ska jag vill kunna göra den här serven till den bästa RP serven jag tycker att det är för många som bryter mot era regler som man kan lära gernom att kicka för jag stör mig på när man är med folk som bryter regler. nu ska jag inte få mig att låta som jag gör fel men jag har fått mina straff men nu vill jag att nya personer ska kunna få en bra server jag vill att staff ovh dom ska kunna göra annat så att vi kan göra dom små sakerna istället.

Varför vill du bli servervakt? samma sak som där uppe

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? ja det har jag faktiskt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara på den här

Intervjun ska hållas senast idag annars bli din ansökan nekad, var vänlig och ta kontakt med en servervakt-ansvarig för att ta din intervju.

Intervjun ska hållas senast idag annars bli din ansökan nekad, var vänlig och ta kontakt med en servervakt-ansvarig för att ta din intervju.
jag har skrivit dom söäger bara senare siter i väntar på intejuv

men jag förstår tack för att du berättar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka