Nekad King | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2003

Vad heter du på discord? K1nG#8425

Hur länge har du spelat på Multistaden? vet inte men ett bra tag och kommer köra mer

Hur många timmar har du på Multistaden? vet inte men jag har 1700 typ men nästan allt är från multi

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? jag skulle göra så saker blir aktiva typ som vianor jag skulle göra en karaktär som jobbar på vianor för tycker det borde bli mer aktivt så skulle jobba där länge och inte byta jobb jag och en till. för man känner att det aldrig är öppet eller någon det skulle va bättre om folk börjar jobba. Jo jag har länge velat jobba som dubbelarbetare på denna server. Och nu finns chansen att ansöka. Jag kommer tillför genom att inte använda meta och fokuserar på mina karaktärer mer. Jag gillar att bygga upp olika karaktärer och de

Hur kan man skilja på olika karaktärer? att en karaktär är snäll och laglig och älskar att jobba och den andra är kriminell och e med i gäng och dom är kusiner men dom bråkar och inte har kontakt.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för jag är aktiv och jag är inne flera timmar om dogen och då har jag mycket tid att kunna jobba och göra folk glada genom att det finns folk inne.Jag vill bli dubbelarbetare då jag älskar att bygga upp olika karaktärer. Kommer fokusera mest på att hur karaktären ska fungera och ha för personlighet. Detta känns som en möjlighet att utveckla sitt rp och fokusera på två olika liv. Har alltid velat ha dubbelarbetare för vill kunna ha två karaktärer som kan jobba med olika saker. Vill bli dubbel för att känner att min rp nivå är hög men kan såklart utvecklas

Varför vill du bli Dubbelarbetare? för att få jobb så det blir aktivt igen och folk tycker det är roligt. för jag känner att olika jobb har dött och det måste bli ändring på saker.jag vill bli en dubbelarbetare för att få en bättre upplevelse på servern och kunna bidra med bättre rp. det skulle vara kul att kunna jobba på 2 olika jobb samtidigt. man blir väldigt lätt uttråkad om man ska sitta och hålla sig till ett yrke dag in och dag ut om man har tillgång till 2 olika yrken kan man blanda om lite mellan yrkena och få en mycket roligare upplevelse på msrp. jag har alltid velat bli en dubbelarbetare.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men olika saker men försöker inte göra om dom det kan typ vavdm rdm sunt förnuft

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja det gör jag absolut

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara här

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
riktigt bra rpar tycker han förtjänar detta så grovt mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka