Accepterad kinesen | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/crhf-dgjq/tcmhmdkb

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Kinesen#4406

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2006

Berätta om din karaktär. tjena min karaktär heter Kinesen är 21 år gammal och ska fylla 22 i september i år, han är cirka 190cm lång blont hår, light skin, han är även väldigt hårdhudad och respekt full, kommer urspungligen från Serbien men flyttade till Malmö rosengård när Serbien blev bombade av nato. I den bombninged dog både hans farmor och farfar, samt morfar och farmor. Kinesen kommer från en väldigt fattig bakgrund där hans pappa aldrig var med i bilden, eller det var det han trodde men några år senare berättade hans mamma att han dog i den bombningen .Mamma väldigt fattig och arbetslös och hon höll även på med droger och dog tyvärr i en över dos för 3 år sen. Det var då som Kinesen var tvungen att jobba och klara sig själv då hans familj som är kvar har brutit alla band med honom. Kinesen började jobba i livsen i deras område(Rosengård), han fick väldigt lite betalt men det räckte för lite mat och att betala hyra. Han blev nyligen vräkt ur hans lägenhet och det var som han började med kriminalitet, det började smått med att han sprang på några rusher här och där för att få 500kr och någonstans att bo sen fucka han upp en deal och då var han tvungen att flytta för att inte bli dödad. SÅ han flyttade till en annan stad där han bildade eget gäng och allt gick bra tills hela hans gäng blev tagna vid en stor vapenhandel och alla blev dömda till livstids fängelse men dem flydde men bara han klara sig och nu har han flyttat till unive i hop om att skapa ett nytt kriminellt liv eftersom det är det han är bäst på och i framtiden kanske skapa ett nytt gäng eller gå med i ett gäng. Men han kommer fortsätta med kriminalliteten i denna staden fast han kommer vara mycket mer nogrant och försiktig i allt han gör men han har kontakter och har en säker framtid inom kriminalliteten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bidrar till väldigt rolig, seriös men också välplanerad rp, jag är samt en vädligt hjälpsam person och kännner mig beegräsnad med jobben som finns utan whitelist . eftersom jag är en hjälpsam kille så vill jag bli white list och sen söka till tex sjukvård eller meko för att det är jobb där man hjälper folk vilket jag gillar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att detta är en väldigt bra ooch seriös server ni tar samt rp på väldigt stort allvar vilket jag gillar eftersom jag också tar rp seriöst och därför vill jag bli whitelist just här.

Hur hittade du Unive? Genom en vän när det hette multistaden och nu har jag kommit tillbaka när jag ser hur mcyket den har utvecklast.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte bli bäst och rikast som de flesta vill utan lära känna alla i staden bara vara en allmänt hjälpsam kille samt hjälpa nya och gammla folk på servern. kanske bli framtida support.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej då jag tar unive rp på största allvar
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top