Accepterad Kinesen | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt Hex-ID: .

Vad är din discord tagg? Kinesen#4406

Vem var det som bannade dig? Sr.mod Wagner

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff discespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dennan staffen tog illa upp när det ej var meningen att vara taskig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med om ett scenario där liana, jaffar och yasimine hade kidnappat min vän, jag följde efter hela tiden då jag såg att de gjorde det, han var ensam i bilen med en kille, han visste ej att de andra var beväpnade, jaffar som satt med honom i bilen höll bara kniv mot honom, han sade till min vän att hoppa ut ur bilen så min vän hoppade ut och började rikta mot jaffar, sen kommer yasmine ut ur bilen med riktat vapen, så min vän skjuter dödar yasmine då han kände sig hotad, då det antingen var han eller hon, sen dödar han jaffar och liana åker där ifrån, sen när liana ska hämta upp jaffar så ser jag det, så när liana hade dragit så gick jag för att ta yasimne dåhon låg kvar på platsen, jag tar henne och dumpar henne i hamnen, sen drar wagner in mig och frågar vad jag gjorde så jag förklarar, sen så ser jag att jag har indragna krim och gäng roller, så jag frågar varför men han bara drar ut mig ur samtalet, så jag skriver exakt så här till wagner, jag ansåg att jag inte gjorde fel, sen skrev jag exakt så här till wagner: kan man få anledning eör? Wagner — Idag 23:07 Du lootar folk som är döda när du själv inte dödat dem. Du beter dig också dåligt när vi försöker diskutera scenariot Kinesen — Idag 23:07 men va? de var mot min kompis, så jag gick och dumpa och loota henne vad är grejen? de hade också hotat han så vad är grejen Wagner — Idag 23:08 Grejen är att din Krim-Roll är indragen. Ha de gött grabben. Finns mycket annat att göra på servern Kriminell passar inte alla Kinesen — Idag 23:09 haha du e rolig Kinesen — Idag 23:09 förstår att det är kul att dra roller, man du är ju inte tillräckligt mogen att diskutera ditt beslut utan bara disconnectar mig från callet? alltså påriktigt, jag sa kritik? sen blir jag dc bannad Jag pratade med mina vänner sen drog de alla mina roller och bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det hade räckt med en varning, men han verkade ta riktigt illa upp vilket jag ångrar nu att jag var lite spydig i pm, jag hoppas gärna att få en chans igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara spydig i pm, men jag var lite arg då jag inte fick ngn direkt förklaring och han bara drar ut mig, vilket jag tycker är respektlöst, sen fick jag samt höra att han gjorde live i dc till liana jaffar och yasimne vad vi skrev i pm vilket jag tycker är ej ok(bara vad jag har fått höra).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte kommentera i onödan och inte vara spydig i pm, jag ångrar groft det nu och hoppas på en annan chans, mvh Kinesen.

Har du läst våra regler? Ja

Hej Kinesen!

Jag inns denna Discord Ban. Som du säger så var du väldigt spydig i PM vilket du absolut inte har någon rätt till. Denna Discord Ban var inte en permanent lösning utan endast en läxa för att bidra till att du uppmärksammar att detta beteende inte är okej. Jag kommer att unbanna dig men då vill varken jag eller de andra i Staff-Teamet se detta beteende från dig igen.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka