Nekad kinesen | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://s.team/p/crhf-dgjq/tcmhmdkb

Ditt Hex-ID: om min ban går igenom var snäll och kontakta på discor för kan inte hitta mitt hex id

Vad är din discord tagg? Kinesen#4406

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för power gaming av eken

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han killen krockade in i flera stolpar och irl så skulle man stannat bilen samt skrika aj med mera vilket jag inte gjorde och det var nog därför de bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil till en kille så han ville provköra först så jag bara visst. Sen börjar han gasa upp i hundra i staden och kör in i lykt stålpar men förtsätter bara att köra och det jag gjorde fel var att inte rpa på skada medans han körde in i stålpar. Men jag var fett rädd för att bli bannad för att han kör runt somen galning i bil och det är emot reglerna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var väl hårt. 4 dagar inte motsvarar inte mitt brott att inte rpa i stunden - jag blev helt överrskad, Det var mitt fel att jag inte rpade på skada fast de kunde gett mig en varning eller pratat med mig för att just då fokuserade jag bara på att säga till killen som körde att stanna bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då var det ungefär samma sak fast det var min bror som spelade och vill testa hur det var att köra Rp/fiveM så jag lät han köra lite men sen så slog han till en person och så blev jag bannad men som sagt skulle (jag) aldrig göra något sånt. Jag har lärt mig att inte lämna min dator obevakad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att verkligen leva mig in mer och rpa på skada då han som körde, körde in i stolpar ett flertal gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid utgå från rpandets bästa.

Har du läst våra regler? Ja. Jag vet att ni inte kan gå på medkänsla men snälla snälla har så sett fram emot att rpa hela kvällen idag med mina vänner. Har haft 4 prov denna veckan och nästan bara pluggat. Jag fick tom vara uppe jättesent av mina föräldrar idag. Lovar att vara ett föredöme fortsättningsvis

Senast ändrad:
Du får endast göra en banöverklagan per 24h och du har redan gjort en idag därför nekas denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka