Accepterad Kinesen | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198435476587/

Ditt Hex-ID: 11000011c53246b

Vad är din discord tagg? Kinesen#9999

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: id-peak ~Bosse. Återstår: 2 dagar 22 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning de säger att jag id-pekar när det står i logs att jag ej hade id på den timmen när jag loggade in, samt på klippet vid sekunderna 20-25 så ser man han klart och tydligt att vi ser hnm när han ställer sig upp. Sen så såg vi hnm även nerifrån som ej syns på klippet då vi följde efter hnm sen springer han iväg på berget då kör vi upp och ser hnm. därav är det ej id peak

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sov... här är klippet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% felaktigt då jag och mina polare som it ens är sv ser han klart och tydligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kmr it ihåg men inga liknande bans som denna iaf

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej då jag ej gjorde ngt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Klippa i varje scenario då iblan kan det bli missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ofc

Senast ändrad:
Samt väldigt skumt att ni ej snackar med andra parten(mig) innan ni bannar då hade jag kunnat förklara hur det låg till istället för hela banöverklagan processen då det tar tid från både er staff och mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka