Nekad Kinesen | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: vet ej

Ditt Hex-ID: 11000013bd9a844

Vad är din discord tagg? Kinesen#9383

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent avstänging

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wfutpq Anledning: . Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej var en lojal unive spelare och hoppade mellan olika server och därav valde 320 att banna mig vilket jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Lämnade servern och testade på en ny server, vart bannad några dagar senare. Vilket jag nu märker är det dummaste valet jag gjort och kanske lite sent att märka nu i efterhand men hoppas verkligen på en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rättvis ban då jag valde att ej vara lojal till unive och därav bannade Philip mig. Jag förstår att som vilket community som helst, specielt så pass stort så vill man ha lojala spelare vilket jag ej var i detta fallet vilket jag i efterhand ångrar. Egentligen ska man ju tänka innan man gör handlingar men i mitt fall tänkte jag ej så långt utan utförde innan tänka. Hade verkligen uppskattat en sista chans, som jag skrivit här uppe, vet att du har hjälpt mig många gånger och gett mig många chanser men vill bara komma tillbaka till unive rollspel, kan jobba som meko eller sjukvård i en månad eller något vill bara komma tillbaka till communityt och servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad flertalet gånger, de flesta bans är från när jag började spela på servern, vissa är hyfsat nya som jag tagit lärdom av och andra är rent ut sagt felaktiga som vi löst efter. När jag väl blir bannad brukar jag alltid, då menar jag alltid ta lärdom av dem men i detta fall om denna ban tog jag ej lärdom utan som sagt "handlig innan tänk" vilket jag ångrar som fan nu efter.
Jag och min bror har även samma ip så därav står det att jag har lite mer bans än vad jag har.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enkel svar hade jag bara kunnat vara en lojal och bra unive spelare och ej ta så förhastiga handligar som leder till sånt här utan verkligen tänka efter innan jag gör ett beslut. Jag har fått enomrt många chanser och därav fattar jag att du ej vill ah mig på servern. Sen fattar jag att du bannade mig av olika faktorer men hade VERKLIGEN uppskattat en tilll chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, att Unive är "hemmaplan" och att oavsett vilket server man går till eller vad man gör så längtar man alltid tillbaka till Unive. Men har lärt mig att "tänka innan handlig" vilket är en av de viktigaste saker enligt mig. Förstår att du är skeptiskt Philip men ber om en sista då menar jag verkligen sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. denna bannen var några månader sen och har mognat som person osv. Hade verkligen verkligen uppskattat en till chans fattar att ni är skeptis men kan garantera att detta aldrig kommer hända igen. Har även reflerkerat ett tag och har förståt att unive betyder mycket mer för mig än vad jag tror. Philip snälla ge mig en till chans, jag fattar att du är jätte skeptiskt och säkert inte diggar mig över huvudtaget och fattar aatt du ej vill ha mig på din server men ber dig ge mig en sista chans att bevisa mig själv. Eller snacka i call eller vad som, vill bara visa att jag ej är samma person längre och har utvecklats sen min ban detta var för 3 månader sen, fattar varför du är skeptiskt. Vet att du har gett mig enormt många chanser och vad du tycker om sånna personer som gör sånna saker som jag. För att sammanfatta har jag varit en spring spelare dessa månader men ångrar det grov och hoppas och hade verkligen uppskattat en sista chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka