Nekad Kinesen | Ban Överklagan [Tazcer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: vet ej

Ditt Hex-ID: 11000011c53246b

Vad är din discord tagg? Kinesen

Vem var det som bannade dig? Tacer

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-09 010049.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag förstörde ett moment som hade kunnat bli ett stort scenario mellan polisen, sjukvårdare samt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde regelbrottet powergaming och fail rp. Jag vart närskjuten av polis och efter lite rp med sjukvård blev jag upplivad så stal jag ett tjänstefordon och körde ifrån platsen. Därefter blev det en biljakt där det sluta med att polisen pittade mig och jag hann springa lite innan de tazea ner mig och tog mig till fängelset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rättvis ban då jag gjorde scenariot tråkigt för alla som var där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesen jag fick en äkta ban utan de senaste varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara rpa med polis och sjukvården och göra ett kul scenarie för båda parter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid spela för båda parter och ej göra impulsiva drag som jag gjorde i detta scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka