Accepterad Kinesen | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 6 September 2021

Vad heter du på discord? Kinesen#4406

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:00-21:00, paus 17-18.
Tisdag:14:00-21:00, paus vid 17:30-19:30 pga träning.
Onsdag: 15:00-21:00, paus vid 17:00-18:00
Torsdag: 14:00-21:00, paus vid 16:30-18:30, pga träning
Fredag: 14:00-04:00, paus vid 19:00-21:00, pga av andra aktiviteter.
Lördag: 09:30-04:00, paus vid 19:00-21:00 pga andra aktiviteter.
Söndag 09:00-21:00, paus vid 15:00-17:00 pga andra aktiviteter.

Så cirka 50 timmar i veckan.
Totalt har jag 802 timmar på Unive

Hur länge har du spelat på Unive? Totalt har jag 802 timmar på Unive, har spelat här i 5 månader+

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll i områden där jag vet det brukar förekomma mycket lall, skulle vara rättvis, oftast kicka och skriva välutveckla anledningar varför jag kicka/banna tex någon har /sme dagdrömmer då hade jag kickat och skrivit, Hej du har blivit kickad för att det räknas som halv ooc att skriva /sme dagdrömmer då du menar att du är AFK hoppas u har lärt dig av ditt misstag gör ej om det. Jag skulle ej abusa perms utan använda de till lämpliga saker som att revive folk som är döda på spawn, samt att revive folk som man råkar missclicka då det är jätte jobbigt att behöva skriva /report då det händer inte irl att man råkar slå sin kompis så hen dör...

Jag hade Vara en bra och tillgänglig servervakt
Rensa på lallare som trots flera chanser och förklaringar inte följer reglerna.

Att jag har alltid gillat unive och märker att servern håller på att utvecklas men med utveckling så kommer det såklart folk som bara lallar och inte vill att unive ska höjas inom rp nivån. Innan när jag bara rpade hade jag inte tänkt på att ansöka till server vakt eller support men nu när jag märker att det finns så mycket lall så vill jag hjälpa till då jag alltid har intresse att hjälpa folk och bara göra servern till en bättre plats. Samt underlätta jobbet för staffs genom att rensa lallare. Hade jag tyckt att någon förkänar längre ban tex Rasism då vänder jag mig till högre staffs som kan förlänga bannen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att jag vill kunna hjälpa till och underlätta för staffs genom att rensa lallare, ej seriösa rpare och folk som gör regelbrott då det allmänt drar ner rpn nivå på server vilket är tråkigt. Servern har växt enorm på senaste och då vill jag hjälpa till med utveckling och som sagt rensa på lallare och skriva varför de gjorde fel om de är nya till rp så de också får en chans.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade Vara en bra och tillgänglig servervakt
Rensa på lallare som trots flera chanser och förklaringar inte följer reglerna.
Hade hjälpt folk som är nya till rp, genom att när jag väl kickar att skriva vad exakt de gjorde fel utförligt så att de förstår vad de gjorde fel så de förstår och kan hoppa tillbaka till rpandet och lära sig av sina misstag.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en väldigt hjälpsam kille och är villig att arbeta mycket inom unive och bara bidra själv och skapa bra rp på serven, jag kommer också åka ganska ofta på ställen där det är mycket lall och kolla så att folk sköter sig samtidigt som jag rpar. jag vill även att vi miskar lallet på servern så mycket som möjligt. Jag kommer ALLTID att skriva varför folk blir kickade när jag väl kickar folk så att de lär sig av sina misstag och att dem också blir bra rpare då dem kanske bara en nya till servern eller bara inte följde reglerna och då kommer jag att om jag behöver att kalla till staffs om det är en situation som jag som servervakt inte kan bedömad eller banna om fallet är så dålig rp.

Varför vill du bli servervakt? Att jag vill kunna hjälpa till och underlätta för staffs genom att rensa lallare, ej seriösa rpare och folk som gör regelbrott då det allmänt drar ner rpn nivå på server vilket är tråkigt. Servern har växt enorm på senaste och då vill jag hjälpa till med utveckling och som sagt rensa på lallare och skriva varför de gjorde fel om de är nya till rp så de också får en chans.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (bannar killen man skriver id på samt anledning och tid) /toggleid (her på så att man ser alla id inom en kort radie) /togglename (gör så att man ser personens namn) /sqlbanoffline (bannar en kille som är offline och då måste man få steamId från logs så man kan få hexID) /setjob (ger en person ett job t.e.x /setjob 329 (new crips 3 då är man boss elr meko 1) /goto (går till personen man skirver id på) /tpm /gå till din waypoint på mappen) /bring (tar personen till din position) /ooc ( man skriver i ooc chatten så att alla kan se) /skin (ger persone skin som man skriver id på) /spec ( kollar på den personen man har skrivit id på) /revive (ger personen ress som man har skrivit id på) /kick (kickar personen om dom gör något litet fel som att ha buggade kläder eller lall/konstiga kläder osv) /sqlunban (unbannar någon som har fått sin överklagan godkänd) Kan alla då jag har varit staff innan.

Är du whitelistad på serven? Yep

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Kommer inte ihåg då jag ej har varit bannad de senaste 3 månaderna ic, för någon dag sen vart jag bannad av misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och har ej tankar på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka