Nekad kinabäbis | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinabäbis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Pålsson

Vad är ditt discord namn? Kinababis

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Paulsson och är 20 år. Min karaktär föddes i Östersund med en rik mamma och pappa som heter Lars och Kerstin Paulsson . Vi bodde i ett stort fint hus på landet. Se en har han en lillebror som heter Thomas. Morsan och farsan är ju båda 53 år och hans lillebror är 15år. Hans uppväxt har varit ganska flytande han var en lydig och väll uppfostrad när han var ung. Han flyttade till unive när han gick ut gymnasiet. Min karaktär lever singel livet och har ingen familj. Han Jobbar som reporter just nu men vill byta jobb till securitas eller mekonomen. Min karaktärs fritid och intresse är att hålla på med bilar, köra bilar och träffa sina kompisar. Han gillar att köra bil med sina kompisar och almänt bara snacka och ha det trevligt. Min karaktärs intressen är att jobba hårt så att han tjänar bra men pengar och att träffa och lära känna nytt folk i staden. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål med RP är att alltid att ha kul och spela med ett sunt förnuft och alltid tänka efter om det verkligen är rätt att göra något innan jag gör det, Jag kommer nog att RPa mest inom att köra bilar och köpa/sälja bilar men funderar även på att hitta fler roliga RP man kan göra. Jag kommer att se till att jag alltid följer reglerna när jag RPar på Unive, och framförallt ha roligt och träffa nytt folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man försöker rpa så att allt blir så verklighetstroget som möjligt och att man gör så att det blir roligt för båda parterna och att man inte rpar ett scenario för egen vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fearrp - spelar inte rädd i ett scenario där man är rädd, Rdm - slår nån utan andledning, Vdm - kör över folk med ett fordon, Suntförnuft - sånt som inte går att göra som t.ex köra en låg bil offroad, mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på servern ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.
Tips - Beskriv lite mer om personlighet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka