Accepterad kinabäbis | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinabäbis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil pålsson

Vad är ditt discord namn? Kinababis

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil paulsson 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lung, rolig, tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gossen har haft en enkel uppväxt och men hade svårt i skolan då han har lite diagonoser. Paulsson har alltid haft ett fordons intresse då han växt upp i med bilar. Emil är också en seriös person när det gäller bilar men är väldigt intresserad av allt som har med motorer att göra, han är också väldigt spontan som person. Paulsson kan ha jättekul med sina kompisar och är alltid den gladaste och mest spralliga på ett bra sätt i gruppen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla mig till reglerna och ha roligt med andra folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora i ett scenario och inte behöver vinna alla scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, men mycket länge sedan kommer inte riktigt ihåg andledning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte köra med en aldeles för låg bil på ett berg/ offroad, inte använda sin bil som ett vapen eller för att döda nån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem och krim på servern innan och blev av med krim för jag missade ett möte och medlem vart jag av med när jag vart temp bannad förut har varit på servern sen 2022

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka