Nekad kinabäbis | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinabäbis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306915937

Ditt Hex-ID: 110000114a97661

Vad är din discord tagg? kinabäbis#7513

Vem var det som bannade dig? Lunify

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag körde upp på ett berg med en bil som inte var gjord för offroad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satte mig i min bil körde typ 0,5 meter å sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men visste inte riktigt att man inte fick köra upp med bilen där (mount chiliad)

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. av mina tidigare bans så har jag lärt mig att man inte får använda /report bara för att få en respawn och att man inte få ta andras fordon som civilare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antingen gått upp på berget eller att jag köpt en offroad bil eller en cross

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man måste ha rätt bil på rätt vägar

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka