Nekad kinabäbis | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinabäbis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kinababis/

Ditt Hex-ID: steam:110000114a97661

Vad är din discord tagg? kinababis

Vem var det som bannade dig? Jag (kinababis) / anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-10 010126.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökt spawna pengar vilket var väldigt dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis gått in på servern för att testa lite med menyn och då spawnade jag pengar som anticheatet detectade och bannade mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktigt ban eftersom jag använde en mod meny, men nu i efterhand ångrar jag väldigt mycket att jag ens laddade ner den. jag har tagit bort den och ni kan kolla igenom datorn om ni vill

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft, rdm, vdm, powergameing men det mesta är ett tag sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat gjort annorlunda är att inte ha laddat ner menyn från början och spelat som vanligt istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda en mod meny

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

skrev att menyn var crown förut men de var tz något tror jag, nån kort prov period typ

skrev att menyn var crown förut men de var tz något tror jag, nån kort prov period typ
kan du återkomma med vilket event det var du triggade

spawna pengar tror jag, förstår inte riktigt vad som menas med "vilket event det var du triggade" men jag blev bannad efter jag gjorde det så jag antar att det är att jag spawnade in pengar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka